środa, 6 września 2017

Clixsense. $100 Weekly Contest (taski)

Dzisiaj opowiem Wam o $100 Weekly Contest na Clixsense, czyli tak zwanych Top task workers. Jeśli mam być szczera, to jest to zajęcie dla tych, co nie mają życia. :D 
Chodzi o to, że 10 najaktywniejszych osób otrzymuje do podziału bonus w wysokości 100 dolarów.
Wygląda to następująco:
1. miejsce 50 dolarów
2. 20 dolarów
3. 10 dolarów
4. i 5. po 5 dolarów
Reszta otrzymuje po 2 dolary bonusu.

Jak już mówiłam, jest to raczej zajęcie dla tych, co mają dużo wolnego czasu i... chęci. To może być motywujące, ale wymaga sporo wysiłku. Czy się opłaca? Zależy.
Ja wolę po prostu robić taski (za każde zarobione 50 dolarów otrzymuje się 5 $ bonusu). Nie jara mnie klepanie tanich, kiepskiej jakości tasków tylko po to, żeby zarobić dodatkowe 2 dolary (bo o top 5 nie ma co marzyć, tam ludzie napierdzielają tak, że aż się kurzy).

Według mnie to po prostu taka ciekawostka, jedna z tych rzeczy na Clixsense, których nie ogarniam i nie rozumiem. Jeśli ktoś lubi i potrafi – super, alleluja i do przodu.
Tak to wygląda (tabelka znajduje się pod listą dostępnych tasków):



Na dzisiaj tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz